Літо



Заходи в таборах  Добірка Заходів у літньому таборі  


Літній оздоровчий табір з денним перебуванням


Добірка матеріалів для організації роботи пришкільного табору Тут  



Девізи                            

                                                        Вікторини
  1. Кращий знавець казок О.С.Пушкіна 
  2. Усе про собак 
  3. Всезнайко 
  4. У казки на гостинах
  5. Впізнай героя
  6. Птахи
  7. Математична вікторина 
  8. Формула здоров*я 
  9. Стежками фантастичних пригод 
  10. Мій друг-дорожній рух
  11. Мої улюблені герої
  12. Без води-нема життя 
  13. Бережи себе 
  14. Вікторина з цивільної оборони
  15. Вінок Кобзареві
  16. Що? Де? Коли?
  17. Ерудит
  18. Чи знаєте ви лікарські рослини?
  19. До Дня української мови 
  20. З природознавства 

 Конкурсні програми та ігрові шоу

    1. Мова наша солов'їна 

      2. міс Попелюшка  

      3.День Шерлока Холмса 

      4.Міс Мрія 

      5. Міс Галактика 

      6. День бантиків. Міс та містер табору.  

      7. Конкурс мод 

      8. ДАВАЙТЕ ПОЗНАЙОМИМОСЯ 

      9. ВЕСЕЛА ГУМОРИНА

         

                                                                     РОЗВАГИ 

       


      ОРІЄНТОВНІ НАЗВИ ЗАГОНІВ ТА ЇХ РЕЧІВКИ 


      Мета і зміст навчальної практики “Підготовка студентів до роботи з дітьми в літніх оздоровчих таборах”

         Навчальна практика „Підготовка студентів до роботи з дітьми в літніх оздоровчих таборах” має самостійне призначення і одночасно є складовою всього навчально-виховного процесу по підготовці педагога-вихователя. Мета навчальної практики полягає у закріпленні теоретичних знань з методики виховної роботи, виробленні вмінь і навичок використовувати різноманітні форми організації виховної, оздоровчої роботи з дітьми в літніх таборах; підготовці студентів до педагогічної практики в літніх оздоровчих таборах; формуванні творчої особистості майбутніх педагогів. 
         Навчальна практика проводиться в ІV семестрі протягом тижня (36 год.). Студенти відвідують теоретичні і практичні заняття, виконують колективні та індивідуальні завдання. В кінці практики студентам виставляється залік.
      Підготовка студентів до літньої педагогічної практики в оздоровчих таборах допомагає розв’язати завдання:
       - закріпити вміння і навички, набуті на заняттях з педагогіки і в процесі педагогічної практики на попередніх курсах;
        - поглибити і розширити теоретичні знання студентів з психолого-педагогічних дисциплін;
        - вивчити особливості дітей, тимчасового дитячого колективу;
        - сприяти становленню педагогічних позицій, творчої особистості майбутнього вчителя.
          Зміст навчальної практики передбачає:
      1. Ознайомлення з метою, завданнями, змістом і особливостями організації літньої педагогічної практики в оздоровчих таборах.
      2. Ознайомлення з завданнями і особливостями організації літнього відпочинку школярів у різних типах таборів.
      3. Планування роботи в таборі.
      4. Режим роботи в таборі.
      5. Складання планів, сценаріїв масових заходів в таборі.
      6. Розучування ігор, пісень, танців.
      7. Вивчення правил техніки безпеки в таборі.
      У процесі підготовки до роботи педагога-організатора в ЛОТ студенти набувають і поглиблюють знання про:
      - взаємодію мети і завдань виховання в сім’ї, школі, позашкільних закладів;
      - функції, права, обов’язки педагога-вихователя;
      - методи вивчення розвитку дитини і колективу;
      - вікові, психологічні, статеві та індивідуальні особливості дітей і підлітків, специфіку їх прояву в умовах літнього відпочинку;
      - зміст, форми і методи виховної та розвиваючої діяльності з врахуванням специфіки функціонування літніх оздоровчих таборів.
      На заняттях студенти набувають і закріплюють вміння і навички:
      - визначити мету, завдання, прогнозувати результати виховної діяльності з дітьми;
      - визначити зміст роботи дитячого колективу;
      - працювати з психолого-педагогічною, методичною літературою;
      - складати творчо перспективні та календарні плани роботи з дітьми;
      - застосування знання з предметів своєї спеціальності при підготовці і проведенні різних виховних справ;
      - оперувати базовими поняттями з психолого-педагогічних дисциплін;
      - працювати з педагогічною документацією;
      - проводити ігри, танці, розучувати пісні;
      - оформляти необхідну інформацію для дітей;
      - аналізувати свою діяльність.
      Обов’язкові результати практики:
      вміти:
      - складати орієнтовний план-сітку роботи загону в оздоровчому таборі;
      - проводити організаційну роботу в таборі на початку зміни;
      - використовувати різноманітні цікаві, доступні форми роботи з дітьми різного віку;
      - організовувати ігрову діяльність;
      - спілкуватися з колегами, дітьми, батьками;
      - проводити екскурсії, туристичну роботу;
      - виготовляти наочність;
      - випускати стінні газети;
      - надавати першу медичну допомогу.
          Залік виставляється за умов, якщо:
      — студенти систематично відвідували заняття навчальної практики по підготовці до роботи з дітьми в літніх оздоровчих таборах;
      — пройшли інструктаж з техніки безпеки та з питань охорони життя і здоров’я;
      — розробили 20 виховних заходів (папка-скарбничка);
      — пройшли медичний огляд.

       


       

      Комментариев нет:

      Отправить комментарий